piątek, 13 lipca 2012

OGŁOSZENIA!

Witam!
Pisze jedna z waszych administratorek. Mamy dla was kilka propozycji by urozmaicić życie naszych postaci.


1.Robimy wielkie głosowanie!
Czy chcecie byśmy zrobili gazetkę na blogu? Była by to gazeta z plotkami, zdjęciami ale też i informacjami dotyczących bloga i wieżowca. Każdy głos się liczy! 





2. Mamy też pomysł by 2-4 razy na miesiąc robić imprezy. Na takie okazje będzie tworzony chat który na następny dzień będzie kasowany. Jeżeli ktoś będzie miał pomysł na imprezę wystarczy napisać w "Dyrekcja" i podać datę oraz okazję np. bankiet z okazji stulecia firmy, urodziny szefa, zwykła impreza w klubie itp A my napiszemy w ogłoszeniach [ramka na prawo] kiedy odbędzie się impreza :) 




Przypominamy:
a) wszystkich właścicieli przedsiębiorstw proszę podanie ile osób i na jakich pozycjach mogą się zatrudnić u waszych postaci
b) wszystkie postacie które pracują u innych proszę się zgłosić na jakich pozycjach. Bardzo ważne!




Proszę o komentarze! Wasze głosy i opinie są dla nas bardzo ważne! 

11 komentarzy:

  1. [Ja za gazetką i imprezami jestem za. Shouthox jest mi obojętny, chociaż może to i dobry pomysł.]

    OdpowiedzUsuń
  2. [Ja także jestem aby to powstało ^ ^]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądzę by te imprezy były dobrym pomysłem. Ale można by zachęcać autorów do pisania opowiadać. Ja na przykład bardzo chętnie pokusiłabym się na współpracę przy opowiadaniu, czyli historię z dwóch stron pisaną. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. [ A wątki grupowe? ktoś by był za tym ? ]

    OdpowiedzUsuń
  5. [gazetka i imprezy jak najbardziej na tak! shouthox jest mi obojętny]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. [Wszystkie pomysły są super :)]

    OdpowiedzUsuń
  8. [Wątek grupowy też może być ciekawy ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. [1. W sumie to nigdy nie lubiłem gazetek na blogach. Nie macie takiego poczucia, że postacie, które pojawiają się w takiej gazetce, nagle stają się ważniejsze niż reszta? Czują się ważniejsze, są traktowane jako ważniejsze przez innych autorów i robi się niefajna atmosfera. Nie wiem, jak tam z Waszymi doświadczeniami odnośnie tych całych plotek, nie-plotek, ale moje były fatalne. Blog się rozwalał, jedni autorzy stawali się nagle "krejzolami, z którymi każdy chce pisać", pozostali byli na dnie. Moim zdaniem nie na tym powinno to polegać. Zostawmy w cholerę gazetkę, proszę.
    2. Dobra, wyjdę na Człowieka Anty-ulepszenia, ale pomysł z chatem też mi się nie podoba. Kolejny czynnik, który prowadzi do rozpieprzenia się bloga. Ludzie czekają tylko na te cholerne imprezy, nie pisząc komentarzy. Przerobiony, oklepany temat. Ponad to - te osoby, które nie mogą, nie chcą, nie lubią chatów, stają się mniej ważne niż pozostałe. Tak, rzygajcie moim zdaniem pro-równość.
    Wątki grupowe... Twórzcie je sobie, jeśli Wam się podoba, ale ja na żadnym nie będę i tak. Także mnie tak właściwie ta sprawa nie dotyczy.]

    OdpowiedzUsuń
  10. [ ja niczemu nie jestem przeciwna, tylko z tą gazetką to, żeby nie było, że wyjdą dwa numery i koniec. Za imprezami jestem za, jak najbardziej, można zrobić jedną na próbę, a jeśli się nie uda, to zaprzestać robienia kolejnych. Takie jest moje zdanie. ]

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga